Jag


Kommentarer
Postat av: dominika

aah, behövde bara skriva av mig. även om det var en konstig text, men det är liksom så man känner sig .. konstig, känslan som är fel liksom. tankar bara bubblar upp, och dom får en att må så dåligt. men dom går inte att få bort, man tvingas till att tänka på saker o ting. och det är en sån småsak, som gör en så deppig och ledsen! känslorna e konstiga, dom är oförklarliga.. ett tag är det superbra, sen kommer en miiinisak, som händer precis ALLA, endån blir man så ledsen. denna saken som min text handlar om, är verkligen en struntsak, som händer precis ALLA. men jag känner mig så annorlunda, så konstig, så äcklig o vidrig, jag vet inte vrf? inget äckligt eller så, misstolka inte! det har nt ngt med sex lr så o göra .. men jag känner endån mig så utanför, i en helt annan bubbla. men allt är iegentligen bra! det är bara tankar och känslor som bubblar upp, över en struntsak..



:D <3

2011-04-08 @ 19:08:27
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Skönt att höra :) Aha, nej jag har ju inte det. Min sambo har skaffat men jag antar att man måste vara vän med dig för att se dina bilder?



Jo det var ju det! I Juni lär jag skaffa sommarkort dessutom så då kan man ju åka lite längre och oftare utan att man blir pank haha ^^

2011-04-09 @ 22:25:03
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Spara?

Din e-postadress (syns bara för mig)

Blogg/hemsida

Kommentar

Trackback